Gå til hovedindhold
  • Bestil ny adgangskode
Koldingbibliotekerne
  • Det sker
    • UGE 17
    • Lytteklubber
    • Læsekredse
    • For dig der skriver
    • Kolding Talks
    • Halvårskatalog forår-sommer 2023
  • Inspiration
  • Faste tilbud
  • Børn & forældre
    • Førskolebørn
    • Skolebørn
      • Bogmestrene: Bogklub 9-12 år
    • Unge
    • Forældrebøger
    • Dagtilbud, daginstitutioner og skoler
    • Spørg en børnebibliotekar og bestil to-go poser
  • Digitale tilbud
  • Førskolebørn
  • Skolebørn
  • Unge
  • Forældrebøger
  • Dagtilbud, daginstitutioner og skoler
  • Spørg en børnebibliotekar og bestil to-go poser
  • Facebook
  • Instagram
  • Ny bruger?

Skolebørn

 

Læs tips og gode råd til hvordan du kan give dit barn større læseglæde.

Læs om:

Læs mere

Hvordan du får dit barn til at læse

Forældre har en særlig rolle ved børns læsevaner og læseglæde.
Læs mere

Om læselyst og skolebørn

Hvorfor er læselyst vigtigt?
Læs mere

Om lix- og let-tal

Find de rigtige bøger til dit barn!
Læs mere

Læs fagbøger

Fagbøger er bøger, der gør dit barn klogere.
Læs mere

Drenge og læsning

Hvordan finder man det rigtige læsestof til drenge?
Læs mere

Skal mit barn læse 20 min om dagen?

Opbyg en læsekultur for dit barn.
Læs mere

Er mit barn ordblind?

Tips til forældre med ordblinde børn.
Læs mere

Bogmestrene: Bogklub 9-12 år

Vær med i børnebibliotekets bogklub, der er kun 3 regler!

Skolebørn

  • Bogmestrene: Bogklub 9-12 år

Særligt for

  • Nye lånere
  • Dagtilbud, daginstitutioner og skoler
  • Information in English

Kom hurtigt til

  • Åbningstider
  • Book mødelokale/studiecelle
  • Print, kopi og scan
  • Skoletilbud
  • Vejledning til vores Wi-Fi

Om bibliotekerne

  • Oversigt over biblioteker
  • Ledige stillinger
  • Find personale
  • Databeskyttelse
  • Reglement og gebyrer
  • Webtilgængelighed
  • Mere om Koldingbibliotekerne

Kontakt

Koldingbibliotekerne
Slotssøvejen 4 - 6000 Kolding
T: 79 79 11 00 - bibliotek@kolding.dk
EAN: 5798005337058
CVR: 29189897

>> Spørg os

Facebook
Instagram