Har biblioteket de rigtige kontaktoplysninger på dig?

Det er en god idé at tjekke under din Brugerprofil under Lånerstatus, om biblioteket har din korrekte mailadresse og mobilnummer. Hvis du oplyser os din mail og/eller dit telefonnummer, kan du modtage f.eks. afleveringspåmindelser og afhentningsbeskeder fra os.

Tidligere har bibliotekssystemet krævet, at du ved indtastning af din mailadresse også verificerede den indenfor 72 timer for at kunne modtage f.eks. afleveringspåmindelser og afhentningsbeskeder fra os. Hvis du ikke tidligere har verificeret din mailadresse, kan det være nødvendigt at taste den ind igen under din Brugerprofil.

Fremover er ikke længere nødvendigt at verificere din mailadresse for at få beskeder fra os.

Husk at oplyse om ændringer

Biblioteket får ikke automatisk at vide, hvis du ændrer dit telefonnummer eller mailadresse, som vi gør med flytninger af folkeregisteradresse.

Bemærk også, at den afhentningsfilial du har som standard ikke ændres ved flytning af folkeregisteradresse. Så hvis du f.eks. flytter fra Kolding til Vamdrup, så bliver din afhentningsfilial ikke automatisk ændret fra Kolding Bibliotek til Vamdrup Bibliotek.

Det kan man selv ændre ved Brugerprofil under Lånerstatus på vores hjemmeside, når du er logget ind. Alternativt kan du kontakte os, og vi kan ændre det for dig.

Du kan også modtage beskeder fra os samt administrere dele af din Brugerprofil i Biblioteket-app'en til iOS eller Android. I app'en kan du se dine kontaktoplysninger under Min side og så Indstillinger.